Прогресивен поглед към известията Push: Качество по поръчка, подбрано съдържание и интелигентна ангажираност
Дата: 04.12.2023
Съдържание:
В днешния оживен цифров свят непрестанното бомбардиране с информация понякога е доста затормозяващо.
Push известията, комуникационният инструмент в пакета от комуникации на всички маркетолози на приложения, преобразиха начина, по който взаимодействаме с аудиторията си. Въпреки това бъдещето рисува различна картина за тези устройства. Картина, в която количеството отстъпва на заден план, а качеството държи юздите, в която персонализацията вече не е избор, а стандарт, и в която изкуството на призива за действие (CTA) е балансирано спрямо стойността, предлагана на клиентите.
Триумфът на качеството над количеството: Спечелване на вниманието на аудиторията
В тази дигитална епоха правото да приемат или отхвърлят известията за натискане е твърдо в ръцете на потребителите. Прекомерните, неуместни съобщения водят до „умора от известията“, което подтиква потребителите да изключат тези непрестанни напомняния. От първостепенно значение за бизнеса е да промени стратегията си, като насочи усилията си към създаване на първокласни известия, които наистина обогатяват потребителското изживяване. Акцентът тук е върху създаването на кратко, смислено съдържание, което осигурява вътрешна стойност, а не върху агресивното и безмилостно преследване на CTA.
Прочетете други интересни статии: ТЕНДЕНЦИИТЕ В МАРКЕТИНГА ПРЕЗ 2024 Г
Персонализирани потребителски изживявания: Новата норма
Ролята на персонализацията в развиващия се пейзаж на известията „push“ е огромна. В идеалния случай потребителите трябва да имат свободата да определят вида и честотата на съобщенията, които получават. Въпреки това, в случаите, когато не са регистрирани изрични предпочитания, можем да използваме силата на данните, за да персонализираме пътуването им в комуникацията. Като използваме сложни алгоритми за машинно обучение и данни за поведението на потребителите, можем да създадем персонализирани известия, които резонират с потребителя на по-дълбоко ниво.
Връзки към дестинацията: Навигация по пътя към клиента
Push известията са много повече от досадни напомняния или инструменти за преследване. Те са жизненоважни допирни точки в пътуването на клиента и трябва да се третират като такива. Всяко известие трябва да има целенасочено намерение, да подтиква потребителите към добре организирана и подходяща дестинация, която подкрепя същността на съобщението.
Като се има предвид ограничението за броя на символите, този аспект става още по-значим. Изработването на всяко известие за натискане, за да предостави максимална стойност в рамките на ограниченията на символите, изисква деликатно жонглиране между ефективна комуникация и примамлив призив за действие.
Мисли за раздяла
Бъдещето на известията за натискане не е в това да заливате аудиторията си с купища информация. По-скоро става дума за предоставяне на внимателно подбрани, персонализирани преживявания, които предлагат осезаема стойност. Като отстояват качеството пред количеството, предлагат интуитивна персонализация въз основа на данните на потребителите и използват интелигентно връзките към дестинациите, фирмите могат да гарантират, че техните известия за натискане ще се превърнат от обикновен инструмент за преследване в безценно колело в колелото на цялостно, ангажиращо пътуване на клиентите.