151.BG
  • Начало
  • Категории
    • Бизнес услуги
    • Детегледачки
    • Лечебни масажи
    • Монтаж на мебели
    • Озеленяване
    • Професионално почистване
    • Сезонни услуги
    • Спешни услуги
    • Строителни ремонти
    • Транспортни услуги
    • Уеб разработка, маркетинг и дизайн
  • Най-търсено
    • Отпушване на канали
    • Ремонт на покриви
    • ВиК услуги
    • Ремонт на бани
    • Хидроизолация с течна гума
    • Електро услуги
    • Монтаж на мебели
    • Кърти чисти извозва
    • Довършителни ремонти
    • Смяна на ел табло
  • Ценова листа
  • Присъединяване
  • Изпрати запитване
  • Menu Menu

Начало » Интересно » CRM подобрява обслужването на клиенти в Елфи Турс

CRM подобрява обслужването на клиенти в Елфи Турс

CRM подобрява обслужването на клиенти в Елфи Турс
  • Share on Facebook
  • Share on X
  • Share on LinkedIn
Време за четене: 3 минути

Дата: 10.05.2024

Времето на изчакване за обслужване на клиентски запитвания по телефона в Елфи Турс е сведено до минимум от 18 секунди. След внедряване на InfoServ, агенцията обработва повече запитвания и отчита ръст на новите регистрации.

Двукратен ръст в обслужването на клиентски запитвания по телефона и регистрация на нови потенциални клиенти отчита компанията Елфи Турс след внедряване на CRM система като част от дигиталната си стратегия за развитие на бизнеса.

Елфи Турс внедрява българското решение InfoServ CRM през 2023 г. и още в първото тримесечие на настоящата година туристическата агенция отчита увеличение на обработените клиентски запитвания по телефона до 2500, което е два пъти повече в сравнение със същия период на предходната година. Освен това в CRM системата са регистрирани 900 нови потенциални клиенти за тримесечието.

Работата с клиенти в Елфи Турс включва обработка на въпроси, резервации, отговори на запитвания. Чрез InfoServ екипът на агенцията разполага с изцяло интегрирана комуникация по телефон, имейл и Viber на едно място.

Телефонията в InfoServ CRM се обработва софтуерно на базата на настройки в системата, като например дали клиентът, който се обажда, е нов или съществуващ, кой от екипа последно е говорил с него и кога. Така CRM решението насочва разговорите към най-подходящия служител, а операторите в контактния център използват вградения в системата софтуерен телефон (Softphone).

Според данните, генерирани в InfoServ CRM за първото тримесечие на 2024 г., 75% от обажданията стигат до оператор в рамките на първите 30 секунди. Отработването на пропуснатите обаждания е 98,4%, като 90% получават отговор в рамките на един ден. Времето на изчакване за обслужване на клиентски запитвания по телефона е сведено до минимум от 18 секунди.

InfoServ системата, разработена от ДАН електроник, записва и съхранява всички разговори и имейли в отделни клиентски досиета, които могат да се преглеждат по-късно във времето при необходимост. Това позволява на търговския представител да се фокусира изцяло върху общуването с клиента без да си води записки.

Всеки служител може лесно да проследи работния процес, тъй като има достъп до информацията и спецификите при конкретен клиент, запазени в досието му в CRM системата. Тази функционалност улеснява и дистанционната работа, като осигурява възможности за непрекъснатост.

ДАН електроник има богат опит с фирми от туристическия и хотелиерския бизнес, които оценяват ефективността на CRM решението и неговите функционалности, сподели Виктория Доровска, ръководител „Маркетинг и продажби” в компанията. Това е ценна референция при избора на CRM от страна на Елфи Турс.

още по темата Облачна CRM дигитализира обажданията в Скайшоп „В последните няколко години търсихме целенасочено CRM решение. В хода на проучване сме тествали различни варианти. Получавали сме предложения и от ИТ компании с идеята да създадат специално за нас софтуер”, разказа Елена Текелиева от Елфи Турс.

„Инвестирахме немалко време да разясним в детайли процесите, през които минава работата ни, но не успяхме да стигнем до задоволителен проект за единна система, която да обедини всички наши нужди – комуникация с клиенти, организация и разпределяне на задачите, както и систематизиране на базата с данни. В един момент имахме усещането, че искаме нещо невъзможно”, допълни тя.

Прочетете още: AR В ЕЛЕКТРОННАТА ТЪРГОВИЯ: 10 ПРЕДИМСТВА, СЛУЧАИ НА УПОТРЕБА И ПРИМЕРИ ОТ РЕАЛНИЯ СВЯТ ЗА БИЗНЕСА >>>>

Промяната за Елфи Турс настъпва след срещата им с екипа на ДАН електроник, когато имат възможност да тестват InfoServ CRM. Разработката стъпва на облачна платформа Microsoft Azure, като използва надеждни сървърни системи и прилежащата им инфраструктура, без да изисква ресурс за поддръжката им.

Благодарение на подробната информация, която InfoServ CRM събира като данни – предишни пътувания, интереси към конкретни дестинации, комуникация с партньори, данни за продажби и резервации – Елфи Турс може да прецизира маркетинговите си активности и целевата им аудитория. CRM системата позволява да се организира дори и изпращането на имейл и Viber кампании.

По данни на НСИ, само за последното тримесечие на миналата година 1 165 000 българи са пътували с цел туризъм, като малко над 18% от тях са избрали дестинации в чужбина. В този контекст и предвид чувствителността на пазара към външни фактори (какъвто беше пандемията) е изключително важно за компаниите в туризма да имат реален, цялостен поглед върху броя пътувания и избраните дестинации. Така могат да вземат бизнес решения на момента, базирани на конкретни данни, а не на субективна човешка преценка, и да правят ефективни краткосрочни промени в предлаганите услуги.

3.5/5 - (396 votes)
Беше ли полезна тази публикация?
1117
227

Разгледайте други публикации

CRM подобрява обслужването на клиенти в Елфи Турс

A1 ще промени своите договорни условия в полза на потребителите след индексацията тази година

От 1 март 2024 г. компанията ще индексира месечните такси със средногодишния Индекс на потребителските цени на НСИ в размер на 9,5%. Цените на плановете за хора в неравностойно положение няма да бъдат променяни.

CRM подобрява обслужването на клиенти в Елфи Турс

A1 пуска иновативни ТВ планове

А1 пуска нови ТВ планове, които позволяват на потребителите да адаптират каналите и стрийминг услугите си веднъж месечно. Получете 50% отстъпка за първите до 12 месеца! ???????? #A1 #телевизия #стриминг

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Вашият коментар Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Последни публикации

  • Ремонт на Кухня: 13-те Най-Чести (и Скъпи) Грешки и Как Професионалистите ги Избягват
    Ремонт на Кухня: 13-те Най-Чести (и Скъпи) Грешки и Как Професионалистите ги Избягват
  • Преустройство на Апартамент: Ръководство за Законно Усвояване на Тераса
    Преустройство на Апартамент: Ръководство за Законно Усвояване на Тераса
  • Как да планирате бюджета за цялостен ремонт на апартамент през 2025 г.: Пълно ръководство от А до Я
    Как да планирате бюджета за цялостен ремонт на апартамент през 2025 г.: Пълно ръководство от А до Я
  • Основен ремонт на баня през 2025: Пълно ръководство в 10 стъпки
    Основен ремонт на баня през 2025: Пълно ръководство в 10 стъпки
  • PVC, алуминий или дърво? Направете информиран избор за дограма през 2025
    PVC, алуминий или дърво? Направете информиран избор за дограма през 2025

Реклама

  • Технически надзор на ремонт
  • Видеодиагностика на канали
  • Монтаж на душ панел
  • Смяна на щрангове
  • Монтаж на тоалетна чиния
  • ВиК услуги Бургас
  • ВиК услуги Перник
  • ВиК услуги в Пловдив
  • ВиК услуги Стара Загора
  • ВиК услуги Варна
  • Водопроводчик Дружба
  • Водопроводчик Люлин
  • Водопроводчик Обеля
  • Водопроводчик Младост
  • Водопроводчик Надежда
  • Водопроводчик в Овча купел
  • Водопроводчик Слатина
  • Водопроводчик Студентски град
  • Термография на фотоволтаици
  • Отпушване на канали в Пловдив
Цялото съдържание е под защита на авторското право © 2011-2025. 151.bg
  • За нас
  • Реклама
  • Партньорство
  • Поверителност
Scroll to top Scroll to top Scroll to top