Прогнози за тенденциите за 2024 г.
Дата: 19.09.2024
Съдържание:
Докато наближаваме края на 2023 г., Crowd, подобно на много други агенции, очакват с нетърпение новата година, чудейки се какво следва.
Чрез опит и уникално прозрение измислихме 7 ключови тенденции, които смятаме, че ще се материализират през 2024 г. Закопчайте се!
Възходящата траектория на социалната търговия
В отговор на неотдавнашния ръст на популярността на покупките в приложението, по-рано тази година гигантът в индустрията TikTok стартира иновативна логистична програма, подходящо наречена „Изпълнено от TikTok“. Целта на тази програма е да рационализира процеса на закупуване в приложението на всеки етап от веригата за доставки, трансформирайки начина, по който търговците се свързват и обменят със своите потребители.
Тъй като TikTok Shop вече е дом на повече от 200 000 регистрирани продавачи, очевидно е, че популярността на покупките в приложението само ще нараства и други социални платформи ще започнат да вземат лист от книгата на TikTok.
Възходът на UGC
За да имате успех в социалната търговия, промоцията в социалните медии и други канали е задължителна. Можете или да направите това сами, или като насърчите хората да го направят вместо вас. Това е потребителско генерирано съдържание, известно още като UGC.
UGC е удобен и рентабилен начин за повишаване на осведомеността за марката и търсенето на вашите продукти без необходимостта от традиционни маркетингови канали. UGC предоставя на потребителите сурови, неподготвени и автентични рецензии на продукти от сравними източници, които могат незабавно да придадат на вашата марка по-достъпно поведение.
Увеличено използване на машинно обучение и AI
Тази прогноза е донякъде безсмислена, особено като се има предвид текущата скорост, с която AI се прилага към почти всеки аспект на маркетинга. Разчитането на маркетолозите на AI само ще нараства, докато продължаваме да разкриваме приложенията му, особено тези, които могат да направят тънкостите на маркетинга по-бързи и по-ефективни.
Прочетете още: Най-големите цифрови тенденции за 2024 г. според експертите >>>>
Използване на AI за оптимизиране на имейл маркетинга
Един такъв пример е имейл маркетингът и ролята на AI в имейл маркетинга не може да бъде надценена. Предполага се, че ефективността на имейл маркетинга може да бъде оптимизирана чрез прилагане на AI и други технологии, базирани на машинно обучение, тъй като те могат да помогнат в много от отнемащите повече време процеси като планиране, изпращане, създаване на съдържание и други. Научете повече за оптимизирането на имейл маркетинг с помощта на AI тук.
Призив за повече персонализирано съдържание
Персонализираният маркетинг е много повече от просто поставяне на нечие име в началото на маркетингов имейл или поздрав към някого, когато посети сайт. Персонализирането на потребителското изживяване е свързано с приспособяване на съобщенията към конкретен човек, предоставяне на правилните предложения и в точното време.
Персонализирането на маркетинговите съобщения може да донесе огромни ползи за вашия бизнес, тъй като персонализирането може да подобри изживяването на клиентите и по този начин потенциално да затвърди тяхната лоялност към вашата марка. Подобряването на лоялността на клиентите води до повишено задържане на клиенти, което като цяло може да подобри възвръщаемостта на инвестициите ви.
Повишено внимание към поверителността на данните
След като прочетете горното, вероятно си мислите: това звучи твърде добре, за да е истина, и това е така, защото е така. Повишената персонализация на маркетинговите съобщения и персонализираната реклама накараха хората да се замислят как и къде тази марка или тази марка е придобила техните данни и освен това, ако имат това, до какви други данни имат достъп. Скандали като Cambridge Analytica на Facebook и безброй други пробиви на данни от големи корпорации направиха хората по-уморени от това какво споделят онлайн и кой има достъп до него.
Като смекчат това нарастващо безпокойство, търговците се стремят да бъдат по-прозрачни относно събирането на данни, събирането на съгласие и гарантирането, че потребителите знаят каква информация се събира и по каква причина. Прозрачността относно събирането на данни и поверителността гарантира запазване на доверието между търговец и продавач.
Възход във видео маркетинга
Благодарение на бума в популярността на видео платформи за кратка форма като TikTok, видео съдържанието вече се счита за основен компонент на всяка маркетингова стратегия. Напредъкът в технологиите означава, че видеосъдържанието може да задоволи нуждите на всяка аудитория и се превърна в мощен начин за бизнеса да се свърже със своите потребители. Не предполагаме непременно, че за да увеличите ангажираността си, трябва да скочите направо в TikTok, за да направите първия си видеоклип. Въпреки това, включването на видео във вашия календар със съдържание или цялостна маркетингова стратегия може да ви помогне да получите достъп до потенциално неизползвани целеви аудитории и да хуманизирате марката си.
Ако искате да изпреварите кривата и да приложите някоя от тези тенденции в начина, по който рекламирате бизнеса си, моля, свържете се с Crowd днес!