151.BG
  • Начало
  • Категории
    • Бизнес услуги
    • Детегледачки
    • Лечебни масажи
    • Монтаж на мебели
    • Озеленяване
    • Професионално почистване
    • Сезонни услуги
    • Спешни услуги
    • Строителни ремонти
    • Транспортни услуги
    • Уеб разработка, маркетинг и дизайн
  • Най-търсено
    • Отпушване на канали
    • Ремонт на покриви
    • ВиК услуги
    • Ремонт на бани
    • Хидроизолация с течна гума
    • Електро услуги
    • Монтаж на мебели
    • Кърти чисти извозва
    • Довършителни ремонти
    • Смяна на ел табло
  • Ценова листа
  • Присъединяване
  • Изпрати запитване
  • Menu Menu

Начало » Маркетинг и SEO » Повишаване на изтеглянията на Threads: Трябва ли да го добавите към маркетинговата си стратегия?

Повишаване на изтеглянията на Threads: Трябва ли да го добавите към маркетинговата си стратегия?

Повишаване на изтеглянията на Threads: Трябва ли да го добавите към маркетинговата си стратегия?
  • Share on Facebook
  • Share on X
  • Share on LinkedIn
Време за четене: 4 минути

Дата: 01.10.2024

Съдържание:

  1. Проследяване на възхода на Threads
  2. Какво предлага Threads всъщност?
  3. Подходящ ли е Threads за вашата марка?
  4. Заключение: Threads правилният ход ли са за вас?

През юли 2023 г. Instagram направи своя смел ход, като стартира Threads, ново приложение, предназначено да се конкурира с Twitter. В рамките на 24 часа Threads натрупа впечатляващите 30 милиона регистрации, както се съобщава от TechCrunch, предизвиквайки широко внимание в света на технологиите и дигиталния маркетинг относно това дали ще замени Twitter като следващото голямо нещо. Въпреки някои доклади, които предполагат, че Threads може да загуби инерция след стартирането си, той доказа обратното, изкачвайки се в класациите на най-теглените приложения. Но освен тези постижения, може да попитате, струва ли си да се обмисли за маркетинг?

Проследяване на възхода на Threads

Според Social Media Today, Threads се изкачва нагоре в класацията на най-теглените приложения, като данните от AppFigures показват, че до август 2024 г. Threads е постигнал над 200 милиона активни потребители месечно. Приложението, което отбеляза 28 милиона изтегляния в Apple Store и Google Play, се нарежда на второ място сред потребителите на Apple, което предполага, че нараства популярността му.

Threads стабилно се издигна нагоре в класациите за изтегляне, скачайки от 8-мо на 6-то място. Това покачване отразява възстановяване след първоначалните опасения относно задържането на потребителите. Способността на Threads да поддържа постоянен приток на изтегляния показва потенциала му да се конкурира със своя колега X. В Бразилия X се сблъска с голяма неуспех, след като беше забранен, губейки над 20 милиона потребители.
Въпреки че X все още води в общата ангажираност на потребителите с 500 милиона активни потребители месечно, той също така отбеляза значителни загуби на потребители в Европа, където един милион напуснаха платформата. Това отвори вратата за нишките да продължат да се развиват, потенциално намалявайки разликата в потребителската активност с течение на времето.

Какво предлага Threads всъщност?

От стартирането си Threads е зает с въвеждането на нови функции, за да се хареса както на специалистите по маркетинг в социалните медии, така и на създателите на съдържание. Започвайки с пускането на уеб версия през август 2023 г., Threads вече поддържа множество чернови, информация за аудиторията (включително демографски данни като възраст и пол) и тагове, които функционират като хаштагове, но без символа, който прави текста и ключовите думи безпроблемно интегрирани. Освен това интеграциите с платформи като Hootsuite, Sprout Social и други улесниха търговците да управляват съдържанието на платформата.

Темите предлагат и по-дълги ограничения за публикуване (до 500 знака) и позволяват видеоклипове до 5 минути, както отбелязва Ilfusion Creative on Medium, което го прави силен конкурент за марки, фокусирани върху разказване на истории и видео съдържание. Тези възможности могат да бъдат много полезни за марки, които искат да разнообразят своето съдържание в социалните медии, което прави Threads привлекателна опция за дълги разговори или мултимедийни маркетингови кампании.

Въпреки това Threads остава свързан с Instagram, което винаги е поставяло предизвикателства за потребителите. Например, когато потребителите искат да изтрият акаунта си в Threads, без да засягат и своя профил в Instagram. Въпреки че потребителите вече могат да деактивират акаунта си в Threads, без да засяга акаунта си в Instagram, Адам Мосери (ръководител на Instagram и Threads) спомена в изявление, че те също планират да разделят платформите в крайна сметка. Това решение обаче не се очаква скоро, оставяйки този проблем текущо ограничение както за потребителите, така и за търговците.

Прочетете още: Топ 10 факти за Twitter >>>>

Подходящ ли е Threads за вашата марка?

Ако все още се чудите дали сега е моментът да приемете Threads, отговорът е да – при условие, че вашата аудитория присъства на платформата. Текстово базираните платформи като Threads са чудесни за изграждане на ангажираност чрез разказване на истории и разговори, което ги прави ценен инструмент за информираност и взаимодействие.

Според emarketer.com Индия е най-големият пазар за потребителите на Threads, следвана от Бразилия и САЩ. След забраната на TikTok, Индия прегърна Threads, а нейната силна потребителска база в Instagram допълнително стимулира това приемане. Това прави Threads привлекателна платформа за марки, насочени към тези региони. От друга страна, Threads все още не е наличен в ЕС поради опасения за поверителността на Meta, което може да ограничи обхвата му за някои фирми.

Демографски, 36% от потребителите на Threads са на възраст между 25-34 години, а мнозинството са мъже – подобно на аудиторията на X, както е очертано от Digital Culture Network. Ако вашата марка се представи добре на X, Threads може да бъде полезно допълнение към вашата маркетингова стратегия.

Както се подчертава от gwi.com, интересът към модата, изкуството, естетиката и технологиите е силен сред потребителите на Threads, създавайки възможности за марките в тези сектори. Освен това много потребители на Threads са силно ангажирани с Instagram, включително тези, които участват активно в анкети, което показва силна база от потребители, управлявани от взаимодействие. Въпреки това, тъй като платформата все още е свързана с Instagram за директни съобщения и управление на акаунти, маркетолозите може да се окажат, че управляват две платформи вместо една, добавяйки сложност към тяхното натоварване.

Заключение: Threads правилният ход ли са за вас?

Threads непрекъснато набират популярност, особено сред ентусиастите на модата, изкуството и технологиите. За марки, чиято целева аудитория отговаря на тези интереси и демография, Threads може да бъде отлична платформа за разговори и ангажираност. Като се има предвид това, интегрирането му с Instagram може да усложни управлението на социалните медии, особено за марки, които също разчитат в голяма степен на директни взаимодействия с клиенти. Освен това непрекъснатото развитие на приложението предполага, че то скоро ще предлага още повече функции, които биха могли да го направят по-конкурентоспособно в пространството на социалните медии.

3.6/5 - (280 votes)
Беше ли полезна тази публикация?
843
155

Разгледайте други публикации

Повишаване на изтеглянията на Threads: Трябва ли да го добавите към маркетинговата си стратегия?

Meta обмисля платен Facebook без реклами за потребителите в ЕС

В тази статия ще разгледаме възможното въвеждане на платена версия на Facebook за потребителите в ЕС и предимствата и предизвикателствата, свързани с нея.

Повишаване на изтеглянията на Threads: Трябва ли да го добавите към маркетинговата си стратегия?

Разработване на приложения за здравно осигуряване: анализ на разходите, функциите и ползите

Преглед на пазара на приложения за здравно осигуряване и въздействието на COVID-19 върху цифровата трансформация в здравеопазването.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Вашият коментар Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Последни публикации

  • Ремонт на Кухня: 13-те Най-Чести (и Скъпи) Грешки и Как Професионалистите ги Избягват
    Ремонт на Кухня: 13-те Най-Чести (и Скъпи) Грешки и Как Професионалистите ги Избягват
  • Преустройство на Апартамент: Ръководство за Законно Усвояване на Тераса
    Преустройство на Апартамент: Ръководство за Законно Усвояване на Тераса
  • Как да планирате бюджета за цялостен ремонт на апартамент през 2025 г.: Пълно ръководство от А до Я
    Как да планирате бюджета за цялостен ремонт на апартамент през 2025 г.: Пълно ръководство от А до Я
  • Основен ремонт на баня през 2025: Пълно ръководство в 10 стъпки
    Основен ремонт на баня през 2025: Пълно ръководство в 10 стъпки
  • PVC, алуминий или дърво? Направете информиран избор за дограма през 2025
    PVC, алуминий или дърво? Направете информиран избор за дограма през 2025

Реклама

  • Технически надзор на ремонт
  • Видеодиагностика на канали
  • Монтаж на душ панел
  • Смяна на щрангове
  • Монтаж на тоалетна чиния
  • ВиК услуги Бургас
  • ВиК услуги Перник
  • ВиК услуги в Пловдив
  • ВиК услуги Стара Загора
  • ВиК услуги Варна
  • Водопроводчик Дружба
  • Водопроводчик Люлин
  • Водопроводчик Обеля
  • Водопроводчик Младост
  • Водопроводчик Надежда
  • Водопроводчик в Овча купел
  • Водопроводчик Слатина
  • Водопроводчик Студентски град
  • Термография на фотоволтаици
  • Отпушване на канали в Пловдив
Цялото съдържание е под защита на авторското право © 2011-2025. 151.bg
  • За нас
  • Реклама
  • Партньорство
  • Поверителност
Scroll to top Scroll to top Scroll to top