AI новини от юли 2023 г

Дата: 01.07.2023
Съдържание:
Съберете се, за да разгледате най-горещите новини за изкуствения интелект през юни, за да можете да се справите с маркетинга на изкуствен интелект. Google Cloud прави по-достъпни генеративните модели на ИИ с Vertex, Google Search Central Live се проведе в Токио, а Adobe Illustrator възприема нови функции на ИИ. Превъртете надолу, за да сте в крак с бързо развиващия се пейзаж на ИИ.
Обявено на Google Search Central Live в Токио: Създавайте съдържание за хора, а не за роботи
Google Search Central Live в Токио беше очаквано с нетърпение събитие за собственици на уебсайтове, дигитални маркетолози, уеб разработчици и SEO специалисти. То предостави ценни идеи за най-добрите практики за SEO и оптимизация на търсенето в Google и беше първото лично събиране в Япония от 2019 г. насам.
Събитието подчерта значението на ориентирания към човека подход към разработването на съдържание и хвърли светлина върху напредъка на Google в областта на генеративния изкуствен интелект.
Ключови актуализации на насоките за съдържание с изкуствен интелект на Bard и Google
По време на събитието анализаторът на Google Гари Илиес сподели актуализации за Bard, езиковия модел на Google с изкуствен интелект. Той разкри предстоящи функции и обсъди усилията на Google за борба с масово произвежданото съдържание. Google има за цел да споделя решения чрез Google AI и в насоките си за съдържание с изкуствен интелект е уточнила, че няма задължение за етикетиране на съдържание, генерирано от изкуствен интелект.
Създаване на съдържание за хора, а не само за търсачки
Основният извод от събитието беше акцентът върху създаването на съдържание, което се харесва на хората, а не само върху оптимизацията за търсачки. Присъстващите оцениха това напомняне, което беше допълнително подчертано от Google SearchLiasion.
Събитието насърчи ориентирания към човека подход към разработването на съдържание, като призна значението на ангажиращото и ценно съдържание.
Ако създавате съдържание, напомняме ви: създавайте съдържание за хора, а не за роботи, за да постигнете успех в търсенето в Google. Това отдавна е наш съвет. За да си припомните, вижте нашите указания за създаване на полезно, надеждно и ориентирано към хората съдържание: https://t.co/NaRQqb1SQx
Разбиране на генеративния изкуствен интелект
Един от участниците сподели изчерпателен документ на Google, който отговаря на често задавани въпроси за генеративния ИИ. В него се пояснява, че генеративният ИИ включва модели за машинно обучение, които използват модели за създаване на ново съдържание, като например текст, изображения, музика и код.
В него обаче се предупреждаваше, че големите езикови модели (ГЕМ) може да съдържат фактически грешки в отговорите си. Правилното управление на LLM включва филтриране на данни, фина настройка на моделите и проверка на фактите.
Ангажимент на Google за качество на търсенето
На събитието беше подчертан ангажиментът на Google да поддържа качеството на търсенето чрез последните актуализации. Формулярът за съобщаване на спам беше подобрен, което позволява на потребителите да съобщават за различни видове спам и злоупотреби, като по този начин допринасят за по-добри резултати от търсенето.
Участниците откриха и полезността на таблото за управление на състоянието на търсенето в Google, което предоставя информация в реално време за проблеми с обхождането, индексирането, класирането и обслужването, които могат да повлияят на техните уебсайтове.
Google Search Central Live в Токио предостави ценни идеи и знания, които да подобрят разбирането на участниците за Google Search и да подобрят работата на техните уебсайтове.
Събитието наблегна на фокусирания върху човека подход към създаването на съдържание в ерата на генеративния изкуствен интелект. Участниците имаха възможност да обменят персонализирано съдържание и да получат по-задълбочено разбиране за най-добрите практики за SEO и напредъка на Google в областта на ИИ.

Google Cloud разширява възможностите на генеративния изкуствен интелект в платформата Vertex AI
Google Cloud прави усъвършенстваните генеративни модели на изкуствен интелект по-достъпни с последната актуализация на платформата Vertex AI. С въвеждането на поддръжка на генеративен ИИ Google цели да демократизира технологиите за ИИ и да даде възможност на по-широка аудитория.
С новите възможности потребителите вече могат да използват обширните генеративни модели на Google за изкуствен интелект чрез платформата Vertex AI. Тези модели обхващат редица типове съдържание, включително текст, чат, изображения, код и вградени текстове. Потребителите могат да изберат най-подходящия модел за конкретните си случаи на употреба, категоризирани въз основа на възможностите за генериране на съдържание.
Какво се предлага на дигиталните маркетолози?
Един от забележителните налични модели е PaLM 2 – подобрен езиков модел, който управлява PaLM API. Той предлага подобрени възможности за многоезичност, разсъждения и кодиране, което позволява по-ефективни и точни задачи, базирани на езика. Агенциите за цифров маркетинг и инструментите за цифров маркетинг могат да се възползват от този модел в ежедневните си задачи.
Vertex AI също така предоставя на потребителите мощта на приложния програмен интерфейс PaLM API, който използва големи езикови модели за генериране на текст и код в отговор на запитвания на естествен език.
API предлага специализирани функции, съобразени с различни случаи на употреба, които са ежедневни задачи на една агенция за дигитален маркетинг, като например генериране на текст, разговори с няколко обръщения и задачи, свързани с код.
Кой го използва?
Клиентите от различни индустрии вече са се възползвали от тези постижения. Например GA Telesis автоматизира създаването на оферти, използвайки модела PaLM, а функцията за обяснение на дефекти в кода на GitLab използва модела Codey.
Canva използва генеративен ИИ за превод на езици и разказване на истории. Други компании, включително Typeface и DataStax, използват Vertex AI за разработване на иновативни инструменти за генеративен ИИ.
С тези разширени възможности за генеративен ИИ Google Cloud затвърждава ангажимента си за демократизиране на ИИ чрез предоставяне на достъпни модели и даване на възможност на потребителите да разгърнат пълния потенциал на платформата Vertex AI.
Adobe въвежда инструменти с изкуствен интелект в актуализацията на Illustrator

Adobe представи вълнуващи актуализации на известния си софтуер Illustrator, включително дългоочаквания инструмент AI Generative Recolor. Като част от по-широките подобрения на софтуера на Adobe през 2023 г., Illustrator вече предлага шест забележителни функции, задвижвани от AI иновации от Adobe Firefly.
Последни функции в Adobe Illustrator
Последната актуализация на Adobe Illustrator, пусната на 14 юни 2023 г., въвежда тези нови функции. Наред с шума, свързан с инструмента AI Generative Recolor, има и други забележителни допълнения.
Генеративен преоцветяване
Adobe Illustrator вече включва инструмента AI Generative Recolor. Дизайнерите и художниците могат без усилие да прилагат цветови теми или изображения към векторни графики, като спестяват ценно време и дават възможност за бързо експериментиране с цветови гами, промени в марката или черно-бяло оцветяване.
Споделяне за преглед
Сътрудничеството с клиенти и екипи става безпроблемно с функцията Share for Review на Adobe Illustrator. Потребителите могат лесно да споделят работата си, дори с лица, които не притежават акаунти в Creative Cloud, чрез връзки за споделяне или директни покани, и да правят безпроблемни актуализации.
Повторете
Бета инструментът Retype позволява на потребителите да внасят вдъхновение от текст, намерен „в дивата природа“, директно в проекти на Illustrator. Чрез импортиране на изображения на текст Adobe Illustrator предлага подходящи шрифтове на Adobe, като опростява процеса на избор на шрифт.
Подобрения в проследяването на изображения
Image Trace (Проследяване на изображения) в Adobe Illustrator е подобрено, като предлага по-добри резултати и повече възможности. Потребителите могат да преглеждат стиловете за проследяване на изображения, преди да направят избор, а подобреното автоматично откриване осигурява отлични резултати при преобразуване на растерни изображения във вектори.
Подобрения в PDF
Adobe Illustrator вече предлага подобрена PDF функционалност, която позволява на потребителите да създават PDF документи с разширени функции. Потребителите могат да записват предварителни настройки, да зареждат популярни настройки по подразбиране и да добавят работещи хипервръзки към изображения и текст, като по този начин добавят креативност, запазвайки функционалността си.
Търсене и филтриране на слоеве
За да оптимизира работния процес, Adobe Illustrator въвежда опция за търсене и филтриране на слоеве. Потребителите могат бързо да намират конкретни слоеве по текст, форма, път и други свойства, което улеснява навигацията в сложни произведения на изкуството.
Тези актуализации отговарят на изискванията на потребителите и подобряват ефективността на работния процес. Функции като подобренията в PDF и Share for Review опростяват взаимодействието с клиенти и съвместната работа в екип. Инструментът AI Generative Recolor и бета инструментът Retype подобряват процеса на проектиране, спестявайки време за творчески идеи и изпълнение.
Върнете се следващия месец, за да сте в крак с последните новини за AI от август!
