151.BG
  • Начало
  • Категории
    • Бизнес услуги
    • Детегледачки
    • Лечебни масажи
    • Монтаж на мебели
    • Озеленяване
    • Професионално почистване
    • Сезонни услуги
    • Спешни услуги
    • Строителни ремонти
    • Транспортни услуги
    • Уеб разработка, маркетинг и дизайн
  • Най-търсено
    • Отпушване на канали
    • Ремонт на покриви
    • ВиК услуги
    • Ремонт на бани
    • Хидроизолация с течна гума
    • Електро услуги
    • Монтаж на мебели
    • Кърти чисти извозва
    • Довършителни ремонти
    • Смяна на ел табло
  • Ценова листа
  • Присъединяване
  • Изпрати запитване
  • Menu Menu

Начало » Софийска вода » Може да изпращате сигнали за проблеми на Helpbook.info

Може да изпращате сигнали за проблеми на Helpbook.info

Може да изпращате сигнали за проблеми на Helpbook.info
  • Share on Facebook
  • Share on X
  • Share on LinkedIn
Време за четене: 2 минути

Дата: 20.05.2024

В платформата на Helpbook.info получихме сигнал озаглавен „Непрофесионално, грубо и арогантно поведение спрямо потребителите от страна на инкасаторка в „Софийска вода“.

Възрастните хора често се сблъскват със затруднения при използването на нови технологии. Наша задача е да окуражим близките си и да им покажем, че те не са нещо страшно, а напротив- биха улеснили живота им в много аспекти.

За съжаление често се сблъскваме с липса на емпатия, както е видно от сигнала на наш потребител, по повод неприемливото отношение на служител от Софийска вода, чието име ще спестим.

Ето какво пише в него: „Обадих се по телефона на инкасаторка от „Софийска вода“ с въпрос относно данните от домашните ми водомери, които бях изнесла на бележка на вратата ми, тъй като не бях вкъщи, исках само да ми потвърди, че е взела бележката с данните, но вместо това получих от нейна страна много грубо отношение, наруга ме и отказа да ми даде необходимата информация, каза, че събира данните само по Вайбър, а аз съм възрастен човек – инвалид и не разполагам с Вайбър.

По този начин ли се отнася „Софийска вода“ с възрастните хора? И ако поведението на гореспоменатата служителка е изключение от добрите практики и политики на „Софийска вода“, то тогава се налага извода, че въпросната служителка компрометира репутацията на дружеството пред обществеността, злепоставя го и не я интересува, че с поведението си тя представлява определена институция, а не работи само за себе си. Моля „Софийска вода“ да даде становище по случая и да вземе необходимите мерки за подобряване на клиентското изживяване като изключи агресията от поведението на служителите си“, пише в сигнала.

Никой не е длъжен да търпи обидно, пренебрежително и неучтиво отношение, особено от хора, на които им се плаща да защитават интересите ни, независимо от социалните и възрастовите ни характеристики, за това апелираме възможно най-скоро за изясняване на случая.

Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал – направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.  

3.5/5 - (375 votes)
Беше ли полезна тази публикация?
1152
253

Разгледайте други публикации

Може да изпращате сигнали за проблеми на Helpbook.info

3 октомври 2023 – Къде няма да има вода в София?

На 3 октомври (вторник) 2023 г. във връзка с изпълнение на инвестиционен проект за реконструкция на уличен водопровод по бул. „Александър Малинов“, ж.к. „Младост“ 2 се налага спиране на водоподаването от 09:00 до 21:00 часа на клиентите на „Софийска вода” в района на: Хипермаркет „ХИТ“ и „Принцес“ аутлет център. При продължителност на строително-ремонтните дейности над […]

Може да изпращате сигнали за проблеми на Helpbook.info

Прекъсвачът на ел таблото падна? Какво трябва да направите?

Как да възстановите електрозахранването след задействане на токовия прекъсвач? Полезни въпроси и отговори за важната ситуация.

Последни публикации

  • Ремонт на Кухня: 13-те Най-Чести (и Скъпи) Грешки и Как Професионалистите ги Избягват
    Ремонт на Кухня: 13-те Най-Чести (и Скъпи) Грешки и Как Професионалистите ги Избягват
  • Преустройство на Апартамент: Ръководство за Законно Усвояване на Тераса
    Преустройство на Апартамент: Ръководство за Законно Усвояване на Тераса
  • Как да планирате бюджета за цялостен ремонт на апартамент през 2025 г.: Пълно ръководство от А до Я
    Как да планирате бюджета за цялостен ремонт на апартамент през 2025 г.: Пълно ръководство от А до Я
  • Основен ремонт на баня през 2025: Пълно ръководство в 10 стъпки
    Основен ремонт на баня през 2025: Пълно ръководство в 10 стъпки
  • PVC, алуминий или дърво? Направете информиран избор за дограма през 2025
    PVC, алуминий или дърво? Направете информиран избор за дограма през 2025

Реклама

  • Технически надзор на ремонт
  • Видеодиагностика на канали
  • Монтаж на душ панел
  • Смяна на щрангове
  • Монтаж на тоалетна чиния
  • ВиК услуги Бургас
  • ВиК услуги Перник
  • ВиК услуги в Пловдив
  • ВиК услуги Стара Загора
  • ВиК услуги Варна
  • Водопроводчик Дружба
  • Водопроводчик Люлин
  • Водопроводчик Обеля
  • Водопроводчик Младост
  • Водопроводчик Надежда
  • Водопроводчик в Овча купел
  • Водопроводчик Слатина
  • Водопроводчик Студентски град
  • Термография на фотоволтаици
  • Отпушване на канали в Пловдив
Цялото съдържание е под защита на авторското право © 2011-2025. 151.bg
  • За нас
  • Реклама
  • Партньорство
  • Поверителност
Scroll to top Scroll to top Scroll to top