151.BG
  • Начало
  • Категории
    • Бизнес услуги
    • Детегледачки
    • Лечебни масажи
    • Монтаж на мебели
    • Озеленяване
    • Професионално почистване
    • Сезонни услуги
    • Спешни услуги
    • Строителни ремонти
    • Транспортни услуги
    • Уеб разработка, маркетинг и дизайн
  • Най-търсено
    • Отпушване на канали
    • Ремонт на покриви
    • ВиК услуги
    • Ремонт на бани
    • Хидроизолация с течна гума
    • Електро услуги
    • Монтаж на мебели
    • Кърти чисти извозва
    • Довършителни ремонти
    • Смяна на ел табло
  • Ценова листа
  • Присъединяване
  • Изпрати запитване
  • Menu Menu

Начало » Бизнес технологии » Какво означават новите рекламни формати на YouTube Shorts за марките?

Какво означават новите рекламни формати на YouTube Shorts за марките?

Какво означават новите рекламни формати на YouTube Shorts за марките?
  • Share on Facebook
  • Share on X
  • Share on LinkedIn
Време за четене: 3 минути

Дата: 19.10.2023

Съдържание:

  1. През цялото време Shorts набира скорост
  2. Performance Max и кампании за видео действия
  3. Късите клипове дават възможност на марките да се появяват до най-популярното съдържание
  4. Сега рекламодателите могат да повишат осведомеността за марката повече от всякога

Откакто миналата година Google представи реклами в YouTube Shorts, марките разработват иновативни начини за повишаване на ефективността на своите кампании за директен отговор, като използват завладяващи вертикални видео реклами в кампаниите си за приложения, за да увеличат органичното си съдържание в Shorts. Това е само началото. Защото популярността на Shorts е толкова експлозивна, че много лидери на марки, включително клиенти на моята собствена агенция за маркетинг на представянето Pixated, вече питат Google какво следва за краткото видео, което изглежда ще им помогне да получат по-голяма видимост от всякога сред аудиторията си. И YouTube отговори – с нови рекламни формати за Shorts, включително видеореклами с обхват и реклами с разширен обхват за средата за подаване на информация.

През цялото време Shorts набира скорост

През 2022 г. той генерира 50 млрд. гледания дневно, а броят на създадените канали се е увеличил с 80%. И макар че не всичко това е повод за празнуване – в крайна сметка през първото тримесечие на 2023 г. приходите от реклама в YouTube са намалели с 3% в сравнение с първото тримесечие на 2022 г. – рекламодателите в платформата ги очакват вълнуващи и потенциално проспериращи времена, тъй като вече могат да получат достъп до инвентара на Shorts чрез ориентирани към ефективността рекламни формати като кампании за инсталиране на приложения,

Performance Max и кампании за видео действия

Shorts може да ви помогне да увеличите максимално обхвата си Тенденциите в Youtube, особено Youtube Shorts, оформят бъдещето на видео маркетинга. Мнозина вече изтъкват YouTube Shorts като мястото, където поп културата среща себеизразяването. Важно е да се помни, че когато зрителите се обръщат към Shorts, те вече са в настроение за открития, което създава идеална среда за рекламодателите да достигнат до нови аудитории. Именно с оглед на това Google наскоро разшири Shorts в кампаниите за видео действия, които използват изкуствения интелект на Google, за да оптимизират комбинацията от реклами, като същевременно увеличават обхвата и ефективността на марките в YouTube.

Освен това към тези кампании бяха добавени видеореклами infeed, което дава на марките повече от всякога възможности да се свързват с аудиторията си в платформата. Сега рекламодателите могат просто да качат вертикален видеоклип с дължина до 1 минута заедно с другите си активи. Естествено някои марки предпочитат хоризонтални творби – за щастие инструментите за настройка на кампаниите в YouTube включват дори функции, задвижвани от изкуствен интелект, които автоматично адаптират и оптимизират видеото за вертикален екран.

Късите клипове дават възможност на марките да се появяват до най-популярното съдържание

Чрез YouTube Select рекламодателите и преди можеха да избират между пакети от съдържание, подбрано от YouTube, като обграждат рекламите си с най-популярното съдържание в платформата, и то в подходяща за марката среда.

Сега същата технология се прилага и в Shorts, като дава възможност на марките да достигнат до 1,5 млрд. потребители месечно на платформата за кратки видеоклипове. По този начин рекламите вече могат да се появяват заедно с най-подходящите видеоклипове в каналите на зрителите на Shorts, като поддържат марката в центъра на вниманието, докато потребителите скролват.

Освен това, с новата първа позиция в Shorts, която беше пилотно въведена в YouTube Select, рекламодателите могат да пробият още преди началото на сесията за гледане. Когато потребителят отвори Shorts и започне да гледа, рекламата на компанията ще бъде една от първите, които ще види, което ще помогне на марката да направи силно първо впечатление в една вече силно завладяваща среда.

Сега рекламодателите могат да повишат осведомеността за марката повече от всякога

Shorts стимулира ангажираността и откриването на марката и перфектно допълва традиционните видеоклипове с по-дълъг формат на YouTube. Потребителите вече преминават безпроблемно между двете и все повече посочват YouTube като любимото си място за гледане на съдържание от създатели, както дълго, така и кратко.

Така че, ако дадена марка може да се възползва от потенциала на YouTube за собствените си кампании за повишаване на осведомеността, тя има шанса да предаде творческите си послания на все по-разширяваща се и все по-разнообразна аудитория, като не само запази своята актуалност и подхрани отношенията си със зрителите, но дори потенциално изпревари конкуренцията и използва новите рекламни формати на Shorts, за да увеличи обхвата и видимостта си.

3.5/5 - (506 votes)
Беше ли полезна тази публикация?
1620
307

Разгледайте други публикации

Какво означават новите рекламни формати на YouTube Shorts за марките?

Искате ли да разберете какви са цените за SEO оптимизация в Google?

Искате вашата уеб страница да се появява на първа страница в Google? Поискайте помощ от нас и подобрете своята SEO оптимизация.

Какво означават новите рекламни формати на YouTube Shorts за марките?

ASUS наследи мини компютрите Intel NUC

ASUS представя своята нова линия мини компютри, които са компактни и преносими, без да жертват производителността. Разгледайте техните предимства и функционалности.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Вашият коментар Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Последни публикации

  • Ремонт на Кухня: 13-те Най-Чести (и Скъпи) Грешки и Как Професионалистите ги Избягват
    Ремонт на Кухня: 13-те Най-Чести (и Скъпи) Грешки и Как Професионалистите ги Избягват
  • Преустройство на Апартамент: Ръководство за Законно Усвояване на Тераса
    Преустройство на Апартамент: Ръководство за Законно Усвояване на Тераса
  • Как да планирате бюджета за цялостен ремонт на апартамент през 2025 г.: Пълно ръководство от А до Я
    Как да планирате бюджета за цялостен ремонт на апартамент през 2025 г.: Пълно ръководство от А до Я
  • Основен ремонт на баня през 2025: Пълно ръководство в 10 стъпки
    Основен ремонт на баня през 2025: Пълно ръководство в 10 стъпки
  • PVC, алуминий или дърво? Направете информиран избор за дограма през 2025
    PVC, алуминий или дърво? Направете информиран избор за дограма през 2025

Реклама

  • Технически надзор на ремонт
  • Видеодиагностика на канали
  • Монтаж на душ панел
  • Смяна на щрангове
  • Монтаж на тоалетна чиния
  • ВиК услуги Бургас
  • ВиК услуги Перник
  • ВиК услуги в Пловдив
  • ВиК услуги Стара Загора
  • ВиК услуги Варна
  • Водопроводчик Дружба
  • Водопроводчик Люлин
  • Водопроводчик Обеля
  • Водопроводчик Младост
  • Водопроводчик Надежда
  • Водопроводчик в Овча купел
  • Водопроводчик Слатина
  • Водопроводчик Студентски град
  • Термография на фотоволтаици
  • Отпушване на канали в Пловдив
Цялото съдържание е под защита на авторското право © 2011-2025. 151.bg
  • За нас
  • Реклама
  • Партньорство
  • Поверителност
Scroll to top Scroll to top Scroll to top