18 факта за коледния камион на Coca-Cola

Дата: 15.11.2023
През годините коледния камион на Coca Cola, в яркочервено, стана почти толкова емблематичен, колкото и самият Дядо Коледа, и е невъзможно да си представим Коледа без него.
Щом блестящите светлини се появят за първи път, празничният сезон сякаш наистина започва.
Камионът е видян за пръв път по телевизията през 1995 г., когато повечето от видяното е било просто специален ефект.
Ефектите са създадени от Industrial Light and Magic – същата компания, която е създала специалните ефекти за филмите „Междузвездни войни“. Нищо чудно, че камионът е изглеждал толкова добре!
До 1998 г. милиони зрители гледат рекламите на Coca-Cola през празничния сезон, което означава, че над 100 държави са станали свидетели на големия червен камион на екраните си.
Всяка година камионът на Coca-Cola посещава повече от 40 места в Обединеното кралство.
През 2015 г. камионите бяха два – един, който тръгна от Юга, и един, който започна пътуването си на Север. Това се дължеше на факта, че през предходната година той беше толкова популярен и един камион не можеше да посети всички градове сам.
Известната реклама на Coca-Cola през 1999 г. показва огромен автопарк от червени камиони, които се движат по пътя; по време на снимките обаче са използвани само три камиона. Специалните ефекти се използват, за да накарат зрителите да повярват, че има стотици камиони на Coca-Cola.

Между 2001 и 2007 г. Кока-Кола престана да използва традиционните си коледни кампании и реклами по начина, по който всички бяха свикнали. Заради обществения шум те върнаха известните си кампании, с което отбелязаха началото на празничния сезон за много хора.
Червеният камион не е просто красива гледка – много семейства и отделни хора се редят на опашки през целия ден, само за да получат кутия Coca-Cola от самия камион!
В телевизионната реклама, озаглавена „Пътуване“, камионите на Coca-Cola оживяват. Докато мъж и внукът му четат коледна приказка на спокойствие в дома си, камионите ги изненадват, като оживяват.
Обикновено спирките на Coca-Cola са придружени от коледна музика – от високоговорители или от жив хор, което допринася за духа на сезона.
През 2013 г. хаштагът #HolidaysAreComing е използван в Туитър повече от 57 милиона пъти.
През същата година около два милиона души са посетили уебсайта на Coca-Cola, за да разберат къде ще спре камионът.

През 2015 г. депутат от град Лестър, Великобритания, смята, че децата в района ще пострадат негативно в резултат на пиенето на сладката напитка. Въпреки усилията му да спре камиона, повечето хора все пак искаха той да посети техния град.
Обикновено камионът започва обиколката си в края на ноември, а след това завършва обиколката си само два или три дни преди Коледа.
През 2011 г. Милейн Клас даде старт на турнето на камиона на Coca-Cola в Обединеното кралство. То започна в Лондон, а моделът вдигна тост с бутилката си Кока-Кола.
Прочутият Дядо Коледа, който е създаден от Хадън Сундблом за Coca-Cola, е основният елемент на червения камион и може ясно да се види как пие Coca-Cola или държи бутилка от напитката, докато превозното средство обикаля страната.
Камионът дори има собствен акаунт в Twitter и може да се пише на @ChristmasTruck.
Мат Смит беше първият представител на обществеността, който шофираше известния камион на Coca-Cola. Той искаше да повиши осведомеността за муковисцидозата и публикациите му в социалните медии станаха вирусни в рамките на часове. Кока-Кола забелязва посланията му и го кани да кара емблематичния червен камион.
Сега вече знаете всичко, което трябва да знаете за известния червен коледен камион на Coca-Cola.
Тъй като емблематичният камион ни носи истинско празнично настроение, надяваме се, че и тази статия го е донесла.
Така че без повече приказки, нека завършим тук с простичкото – празниците идват, всички!
