Основно почистване на офис
Основното почистване на един офис включва първо премахването на прах от повърхностите и от ел уредите. Използваме специални препарати с антистатичен ефект, създаващ невидим филм, който в последствие отблъсква непрестанните атаки на праховите частици. Редовното почистване на прах от офис техниките и уредите удължава техният експлоатационен срок. Откритите дървени плотове като маси, бюра, полици и рафтове почистваме с подхранващи препарати за дърво. Стъклените и гладки плоскости полираме със специални препарати и ги правим бляскави до съвършенство. Подреждаме старателно трупаните с месеци папки и документи. Кожената мека мебел третираме с висококачествени препарати за почистване, овлажняване и подхранване в дълбочина. Възвръщаме на кожата първоначалният й блясък и красота. Диваните и мокетите ( ако има такива) перем със специални перящи прахосмукачки. Те действат ефективно и перат в дълбочина. Всякакви замърсявания изчезват, а остава само мекота и приятен аромат. Ако подът е изграден от друг вид настилка се погрижваме подобаващо и за нея. Почистваме до блясък прозорците и дограмите. Външно и вътрешно
Абонаментно почистване на офис София
Абонаментната ни услуга ежедневно поддържа общата чистота на офис помещенията. Грижи се за комфорта на служителите, работещи в тях и подпомага да не се влошава здравословното им състояние. Когато работното място е чисто и подредено, то служителите се чувстват добре и са спокойни, а по този начин се увеличава креативността им и се вдига нивото на продуктовите им възможност. Абонаментното почистване означава постоянна поддръжка и не позволява на замърсяванията и праха да се натрупват. В последствие всяко едно сезонно или основно почистване е по- лесно и по- ефективно. Поддържането на чистота на работното място прави асоциация с висок професионализъм на компанията и на нейните работници. Не забравяйте това! Предлагаме абонаментни планове или индивидуални оферти съобразени с големината на работните помещения, с работното време и вида на работната дейност. Индивидуално се определя честотата и времето на нашите посещенията.
Често задавани въпроси
Има ли 151® опит в почистването?
Да! Нашите хигиенисти са опитни като повечето в миналото са работили в фирми в други за почистване. Поради това те притежават уменията и опита, необходими за бързо справяне с вашия проект.
В какъв срок мога да получа оферта и изпълнение на услуга?
Целта на 151® е да свързва бързо клиента с неговия бъдещ изпълнител. По отношение на точното време за реакция зависи от обема на вашата работа и ангажираността на вашия изпълнител. За целта е необходимо да се регистрирате в нашата платформа и да отправите конкретно задание и с вас ще се свържат с вас!
Могат ли хигиенистите да се справят с по-големи обеми?
Да, Екип изпратен от 151® с удоволствие ще Ви изпълни Вашето задание за почистване, хигиениенизиране и дезинфекциране. Необходимо е да подадете точна информация за целта. 151® е тук, за да улеснят живота ви с качествено дезифекциране на дома и офиса на който можете да се доверите.