Колко струва създаването на уеб сайт?
Дата: 30.05.2023
Съдържание:
През 2023 година бизнес уеб сайтът става неотменна част от успешната представителност на всяка компания, независимо от нейния мащаб и област на дейност. Онлайн присъствието се превръща в витален инструмент за достигане до потенциални клиенти, предоставяне на информация и изграждане на корпоративна идентичност. Но колко точно би ви струвало да имате бизнес уеб сайт през 2023 година?
Цената на създаване и поддръжка на бизнес уеб сайт може да варира значително в зависимост от редица фактори. Първо и най-важно, трябва да определите обхвата на сайта – какви функционалности и страници искате да включите, каква ще бъде дизайнерска концепция, каква ще бъде навигацията. Този обхват ще влияе на работните часове, които разработчиците и дизайнерите ще инвестират в проекта.
Също така, трябва да се има предвид дали искате уеб сайт, който е динамичен и може да се управлява чрез CMS система (Content Management System), или пък предпочитате по-статичен сайт. CMS системите позволяват на вас или вашите служители да актуализирате съдържанието на сайта, което може да бъде удобно за редовни актуализации. Обаче, разработката на подобни системи и тяхната интеграция може да влоши разходите.
В крайна сметка, цената на бизнес уеб сайт през 2023 година ще зависи от комплекс от фактори: дизайн, функционалности, техническа сложност, разработчици и дизайнери, които ще се заемат с проекта, и дори местоположението на фирмата или професионалистите, с които ще работите. Въпреки че това може да се окаже инвестиция, разходите трябва да бъдат разгледани като важна стъпка към успешното представяне на вашия бизнес в онлайн средата.
КОЛКО БИ ВИ СТРУВАЛО ДА ИМАТЕ БИЗНЕС УЕБ САЙТ ПРЕЗ 2023?
При наша справка в няколко студиа в София и страната установихме, че за създаването на уеб сайт средно трябва да се задели не малка сума за голяма част от малкия бизнес в страната. Цените зависят от индивидуалните нужди и необходимото време за изработка.
Създаването на уеб сайт вече е от съществено значение, ако някой иска да бъде успешен в онлайн света. Много хора обаче не знаят колко струва всъщност създаването на висококачествен дизайн и точно за това, решихме да направим това проучване. Важно е да отбележим няколко важни неща: на първо място цените зависят от няколко неща и най-вече от функционалността, която бихте искали да придобие вашия сайт и второ: освен за създаването, ще се наложи да предвидите и допълнителни средства за поддръжката на сайта.
КАКВО ВКЛЮЧВА УСЛУГАТА ПО ИЗРАБОТКА НА САЙТ?
Цените за създаването на бизнес сайт варират според диапазона на съдържанието и размера на сайта, според това дали е необходимо да се прави професионален копирайтинг, както и дали клиентът предоставя нужната тематична информация. Размерът и характеристиките на играят основна роля в ценообразуването при всички професионални уеб студиа, до които се допитахме. В зависимост от спецификата на вашия уеб сайт, може да платите по-малко (или повече) от посочените прогнози по-долу в статията.
Ето и информация за основните типове сайтове, които бихте могли да имате:
- Информационен сайт за малък бизнес (8-16 страници);
- Фирмен сайт (страници 27-75);
- Уеб магазин (100-1000 продукта);
- CMS сайт, управляван от база данни (20-2000 страници);
НЕКА ДА РАЗГЛЕДАМЕ ПО-ПОДРОБНО ФАКТОРИТЕ ОПРЕДЕЛЯЩИ РАЗХОДИТЕ ЗА СЪЗДАВАНЕ НА УЕБ САЙТ И УЕБ РАЗРАБОТКА
1. ИМЕ НА ДОМЕЙН
Регистрацията на домейн (т.е. уеб адрес) може да струва от 100 – 10 000 лв. Домейнът е уникалното име, което се появява в URL адреса на web сайта. (Също така може да си струва да закупите версиите с Дефис – особено, ако разликата в цената на името на домейна е незначителна в сравнение с други издания, но поне ще си струва, защото ще си гарантирате, че конкурентна компания няма да получи вашите кликвания).
Краят на домейна също може да разкрие много за уеб сайта!
Домейнът може да бъде сравнен най-добре с онлайн пръстов отпечатък. Той очевидно е ваша собствена, уникална собственост. В случай на по-конкурентна пазарна област – например продажба на употребявани автомобили – лесно може да се случи други платформи да имат подобно име, но със сигурност не същото като вашето. Вашето закупено име на домейн е единствено ваша собственост! Въпреки това, за да получите правата върху името на домейна, трябва да го купувате и регистрирате ежегодно, което също се взема предвид първоначалните и текущите разходи за създаването.
Името на вашия домейн е основен и съществен момент, на който трябва да обърнете голямо внимание, когато го избирате, тъй като то придава на изгледа онлайн идентичност.
Често срещани окончания на имена на домейни и техните значения:
- .hu (.de, .uk и др.) – окончанието, обозначаващо страната;
- .eu – тук е важно дали искаме да завземем вътрешния или международния пазар;
- .org – идентификатор на организация (организация);
- .gov – правителствен домейн (правителство);
- .edu – образователна институция (образование);
- .com – обозначение на фирма (компания);
- .net – обозначение на мрежата (мрежа);
- .info – обозначение на информационна страница.
Името на домейн създава доверие сред посетителите и потенциалните клиенти, като същевременно насърчава растежа на марката. Това също е изключително важно, защото ако някога възнамерявате да промените хостинга си, името на вашия домейн също ще отиде с вас при новия хостинг.
Ако се интересувате от света на онлайн рекламата, онлайн маркетинга или рекламата с плащане на клик (PPC = плащане на клик) – тогава името на вашия домейн също ще играе важна роля, защото ще насочва потребителите, които ще кликват върху вашата реклама. Без име на домейн, вие принуждавате собствения си бизнес да насочва потенциалния си трафик другаде, например към платформи на социални медии, което по никакъв начин не е от полза за вас.
Изборът на добро и закачливо име на домейн е от решаващо значение. То трябва да е свързано с вашата услуга и да привлича вниманието към нея, тъй като това вече е част от първото впечатление.
2. SSL СЕРТИФИКАТ
Според нашето проучване, SSL сертификатът ще бъде друг постоянен разход за уеб дизайн и уеб разработка – тъй като вашият бизнес трябва първо да инвестира в инсталирането на SSL сертификат и след това да го подновява ежегодно. В противен случай, без SSL сертификат, уебс айтът ще изглежда рискован и опасен за потребителите и интернет браузърите.
Платеният SSL сертификат може да бъде от 30 лв. на година, в зависимост от уеб сайта.
Вярно е, че можете да използвате безплатен SSL сертификат, но по-добра опция за бизнеса е платената версия. С платен SSL сертификат вашата компания получава достъп до полезни функции като например поддръжка на клиенти, по-силно криптиране и много други.
SSL сертификатът защитава посетителите на вашата компания и вашия уеб сайт. Неговата функция е да защитава предаването на поверителни данни, т.е. криптирана защита на данните. Подобно на името на домейна, SSL сертификатът се появява в URL адреса – видим за потребителите.
Ако има валиден SSL сертификат, URL адресът ще показва „https“ или „http“. Можете също да видите катинар вляво от URL адреса. Когато щракнете върху този катинар, ще се появи меню, съдържащо информация за сертификата. (валидност, издател, собственик, брой използвани бисквитки и др.)
Многодомейнен тип SSL: Многодомейнен SSL, т.е. един сертификат предоставя множество имена на домейни с https достъп.
SSL тип заместващ знак: В допълнение към домейна, той също така проверява имената на всички свои поддомейни. Известен също като Star SSL.
SSL тип зелена лента: В допълнение към катинара, името на компанията се появява в адресната лента на браузъра и браузърите обикновено го обозначават с по-видим, зелен цвят.
SSL сертифициран за име на фирма: SSL се издава с данните на компанията, така че може да бъде издаден с фирмени данни, документи, доказващи дейност, сметки за комунални услуги и телефонна идентификация (на английски)
Време за издаване: Варира в зависимост от това дали имате нужда от удостоверен SSL за име на домейн или име на компания. В случай на някои SSL, сертифицирани за име на компания, издаването може да отнеме до няколко седмици поради множеството кръгове на проверка. По-евтините SSL, удостоверени за име на домейн, могат да бъдат завършени веднага или след няколко часа.
Защо SSL сертификатът е важен?
В днешната цифрова среда потребителите споделят огромни количества чувствителни/лични данни онлайн. От въвеждане на данни за банкова карта, до закупуване на продукт, до въвеждане на тяхното име и имейл адрес, например при абониране за евентуален бюлетин, за да назовем само няколко примера.
Като предприемач тези действия са много полезни за вас, затова ви предупреждаваме да не пренебрегвате важността им.
Ако сайтът ви изглежда неблагонадежден, клиентите няма да се свържат с вас или ще взаимодействат с вас много по-малко, което ви пречи да увеличите приходите на вашата компания, да изградите свой имейл списък с абонати или да привлечете потенциални клиенти. Интернет браузъри като Chrome също предупреждават потребителите, когато посещават сайт без валиден сертификат.
С SSL сертификат можете да докажете автентичността и сигурността на вашия бизнес, което е съществен фактор в днешния онлайн свят.
3. УЕБ ХОСТИНГ
Уеб хостингът е услуга, която позволява на интернет потребителите да имат достъп до вашия уеб сайт (Файлове, текстове, бази данни и изображения на уеб сайта се съхраняват на сървъра)
Хостът предоставя място на своя сървър, което позволява на потенциални клиенти от цял свят да го разглеждат. Подобно на името на домейна и SSL сертификата, и за уеб хостинга ще бъде нужно да заделите определена сума, според различните доставчици.
Защо уеб хостингът е важен?
Освен вече споменатите причини, трябва да допълним още, че уеб хостингът е изключително важен, защото:
- Влияе върху времето за зареждане на страницата;
- Засяга разширяемостта;
- Засяга обслужването на клиентите в случай на проблеми или сривове.
Накратко, вашият хостинг доставчик има огромно влияние върху това как работи уеб сайтът ви. Въпреки че съществуват безплатни хостинг услуги, компаниите рядко ги използват, тъй като тези организации не предлагат техническа поддръжка.
4. CMS (СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА СЪДЪРЖАНИЕТО)
С помощта на CMS (система за управление на съдържанието) вие и вашият екип можете лесно да редактирате информация на собствения си сайт, без да се налага да променяте кода или да обърквате съществуващите добре запазени файлове.
Нека да разгледаме някои примери за CMS платформи:
- WordPress;
- Magento;
- Joomla;
- Drupal.
Агенцията, на която възложите изработването, може да направи предложения за избор на подходяща платформа.
CMS системата може да предостави на вашия екип много предимства. Например, тя предоставя удобен и лесен начин за актуализиране с публикации в блогове, което може да доведе до допълнителни кликвания. (В случай на онлайн магазин за дрехи – публикации за съвети за стил и мода; в случай на магазин за бижута – обяснения и описания на скъпоценни камъни или съвети за съчетаване на части въз основа на външните характеристики на потребителя и т.н.).
CMS също така прави безпроблемно за компанията актуализирането на нейната основна информация за контакт, като телефонен номер, работно време на магазина, както и разбира се, ако вашият бизнес има физическо местоположение.
Цени за CMS система?
Нашето проучване установи следните обективни параметри: Ако включите стандартна или персонализирана CMS система в пакета, средната цена ще варира от 200 до 500 лв. Дори ако инвестирате в безплатна CMS като Magento, вашият фрийлансър или агенция за уеб дизайн може все пак да ви таксува за добавяне на CMS система.
Ако се колебаете и не сте сигурни относно CMS системата, от която се нуждае вашият бизнес, всяка една агенция за уеб дизайн би могла лесно да ви посъветва.
5. ДИЗАЙН НА ИЗОБРАЖЕНИЯ / УЕБ ДИЗАЙН
Фирмите, които се посвещават на създаването на сайтове, могат да вложат много за дизайна на изображенията. Изображенията са дизайнерските елементи, които заедно изграждат ефективната визия.
Уеб дизайнът се фокусира не само върху изгледа, но и върху лекотата на използване му. В резултат на това, нашето проучване установи, че дизайнът на изображенията е един от най-скъпите и влиятелни фактори формиращи цената, и пряко влияе върху ефективността на неговата работа.
Защо уеб дизайнът и планирането на изображения са важни?
От гледна точка на потребителя това е критична точка, както и от гледна точка на търсачките. Важността на първото впечатление: безброй проучвания доказват, че 94 процента от първото подходящо потребителско изживяване е свързано с дизайна. Ако уеб сайтът създава впечатление за остаряло или създава впечатлението, че е трудно да се управлява, потребителите вероятно ще го напуснат и ще прескочат до конкурентен сайт, който им предоставя по-прозрачен интерфейс. Всъщност имиджът на вашата марка може да бъде повреден в резултат на това.
Google и други партньори на търсачки също наблюдават функционалността, ефективността и избраното изображение. Търсачките са основно проектирани да бъдат удобни за потребителя, така че тяхната цел е да гарантират, че най-подходящите резултати са филтрирани за тях и възможно най-доброто онлайн представяне. В светлината на това подчертаваме, че ако уеб сайтът ви е бавен и труден за използване, той определено няма да бъде сред първите резултати, а ще се спусне няколко страници надолу, губейки значителен трафик. Помислете за това, обикновено гледате ли резултатите на третата страница, когато търсите нещо?
Какви са текущите цени за уеб дизайн?
Установихме, че става въпрос за чиста математика – колкото по-опростен е дизайнът, толкова по-ниска е цената. Разбира се, това не означава, че веднага трябва да изберете най-големите цени, когато създавате фирмен сайт. В случая с уеб дизайна, както и в търговията, винаги трябва да се фокусирате върху целевата аудитория и по този начин да създадете уеб сайт, който напълно удовлетворява очакванията на клиента – по отношение на вашия бизнес и вашата марка.
Нека дадем прост и ясен пример. Да кажем, че дадена фирма се занимава с луксозни продукти (например бижута от висок клас). Съответно и той трябва да демонстрира качеството на продуктите и услугите. Но, ако собственикът на тази въображаема фирма не разбира важността на онлайн присъствието, той ще инвестира в по-опростен дизайн и с нетърпение ще очаква своите клиенти. Тук той веднага се откъсна от целевата си аудитория, тъй като показва обратното на своя образ, което причинява огромна загуба на доходи. Още повече, че тук говорим за продукти от висок клас. Семеен човек от средната класа вероятно няма да има нищо против от по-прост изглед, но и той няма да го отвори, тъй като не е част от целевата аудитория.
Това е простата причина, поради която всяка агенция за уеб дизайн ще ви пита многократно и подробно за вашата целева аудитория.
6. АДАПТИВЕН УЕБ САЙТ
Адаптивният уеб сайт позволява на потребителите да изживяват присъствието по един и същи начин на всички смарт устройства, въпреки разликите в размерите на екрана.
Адаптивният уеб сайт е удобно достъпен на различни устройства!
Отзивчивият дизайн, който адаптира уеб сайта към устройството на потребителя. Независимо дали потребител го посещава от настолен компютър, таблет или мобилно устройство, той ще получава същото изживяване. Ако голям брой потребители разглеждат уеб сайта ежедневно, важно е да имате отзивчив дизайн.
Защо създаването на адаптивен уеб сайт е толкова важно?
Тъй като повече от половината от световния интернет трафик идва от мобилни устройства, е ясно, че потребителите променят начина, по който сърфират в Интернет. Ето защо е изключително важно компаниите да инвестират в адаптивен дизайн.
Разбира се, можете да решите, че нямате нужда от адаптивен уеб сайт. Какво може да се случи в този случай? Уеб сайтът, в който вече сте инвестирали толкова много пари, не отговаря на очакванията ви, липсата на адаптивен уеб сайт се отразява негативно на неговата ефективност.
Повече от 65 процента от потребителите са по-склонни да купуват от компания, която има удобен за мобилни устройства изглед.
Нека дадем прост пример: значителна част от дните ни прекарваме в пътуване – да речем 30 минути пътуване с метрото до работа и 30 минути обратно -, в който случай повечето пътници разглеждат своите смарт устройства, а те могат да бъдат само мобилни или таблети устройства. Ако търсите специалисти на страница, която харесвате на мобилния си телефон, но уеб сайтът не се зарежда правилно, редовете се плъзгат и създават назъбен ефект, почти сигурно е, че няма да отворите този уебсайт на настолния си компютър в топлината на вашия дом, а по-скоро се върнете и щракнете върху следващия резултат.там на метрото – което е с адаптивен дизайн – и веднага се потапяте в прегледа на офертата.
Адаптивни цени на уеб сайтове
Разбрахме, че има два начина, по които компаниите могат да подходят към адаптивния дизайн по време на процеса на създаване:
Отзивчив дизайн: Отзивчивият „адаптивен“ дизайн позволява изгледа автоматично да се адаптира към устройството на потребителя, било то лаптоп, таблет, настолен компютър или мобилно устройство. Тази опция за дизайн струва приблизително 200 лв.
Специализиран мобилен сайт: Тази опция за дизайн позволява на вашия бизнес да поддържа таблети и мобилни потребители, като създаде мобилна версия на техния сайт. Един независим мобилен изглед обаче може да струва повече от 300 лв.
За повечето фирми адаптивният уеб сайт е най-добрият и най-рентабилен вариант.
ДОБРИЯТ И ОТЗИВЧИВ УЕБ САЙТ ГАРАНТИРА, ЧЕ ЩЕ СЕ ПРЕДСТАВИ ПО НАЙ-ДОБРИЯ НАЧИН ПРЕД ВСИЧКИ ЧЛЕНОВЕ НА СВОЯТА ЦЕЛЕВА АУДИТОРИЯ.
КАКВИ СА ТЕКУЩИТЕ ЦЕНИ ЗА ИЗРАБОТКА НА УЕБ САЙТ?
Това е много широк ценови диапазон, който лесно може да накара бизнес лидерите да се колебаят да инвестират в чисто нов или преработен уебсайт – въпреки че, актуализираният уебсайт може да има огромно влияние върху бързия растеж.
Цените за уеб дизайн и уеб разработка варират значително в зависимост от сложността (Разлики между шаблонен или персонализиран дизайн; показване на езикови опции – например на английски език; управление на проекти; определяне на броя на страниците – среден размер обикновено има диапазон от 10 страници.)
Когато създавате фирмен сайт, от съществено значение е хората, които вземат решения във вашата компания и вашият екип да разберат разходите и ценовите фактори. Познавайки тези функции, можете да дадете изчерпателен и полезен отговор на твърде честия въпрос – колко струва създаването на уеб сайт? По-долу в нашата публикация сме изкарали средните цени до които ние стигнахме след направена от наш представител проверка.
Цени за изработка на уеб сайт?
Нека направим кратко обобщение на текущите цени. Останете с нас, докато ви показваме възможните разходи, които могат да възникнат по време на процеса на създаване и редактиране, както и ценовите разлики между различните агенции за създаване и дизайн на уеб сайтове, фрийлансъри и платформи.
При направен от нас задълбочен анализ и след провеждане на запитвания установихме, че ценовия диапазон за създаване на уеб сайт използвайки основа на WordPress е в доста широки граници, като при всичките ни запитвания получихме чисто насочващи цени и бяхме предупредени, че крайните цени зависят много от много друг под услуги от които може да се възползвате, ако използвате услугите им.
Средна цена: 1200 лв.
НО, тук не включваме инжектиране или казано с други думи, добавяне на продукти за онлайн магазините, дали ще има „къстамизации“ – отново сложна дума за по-голяма част от аудиторията, но тя най-точно се характеризира с по простото обяснение – допълнителните функции, които искате да има сайта. Такива са:
- Контакти форми;
- Допълнителни полета и опции за количката;
- Изображение на Google maps и каквито се сетите още допълнителни функции към стандартно създадения онлайн магазин.
Актуални цени за изработка на фирмен сайт
Така стигнахме до бизнеса, гръбнака на всяка икономическа система, и като такава с нея винаги трябва да се подхожда подобаващо и в нашия ресърч, който направихме получихме доста разностранни ценови диапазони за изработка на бизнес сайт. Този диапазон беше в интервала от 1000 до над 10 000 лв. за изработка на сложен, онлайн магазин използващ най-модерните технологии с възможности да бъде генерирано и мобилно приложение при желание от страна на клиента, но нека обобщим накратко как изглежда картината:
Цените за създаване на бизнес уеб сайт варират от приблизително около 1500 лв., докато цената на уеб разработката и работата на дизайна варира от 1000 до 10 000 лв. / годишно. Тези цени обаче зависят от размера и характеристиките. В зависимост от спецификата на вашия изисквания, може да платите по-малко (или повече) от прогнозите.
ПОДДРЪЖКА НА УЕБ САЙТ
Днешните модерни уеб сайтове изискват редовна поддръжка и непрекъсната работа.
За всички планирани и съществуващи бизнеси е от изключително значение да се инвестира в рутинната поддръжка. Тази годишна инвестиция гарантира, че онлайн присъствието на компанията остава функционално, сигурно и актуално. Освен това дава възможност на вашия бизнес да подобри използваемостта и съдържанието, което значително влияе върху решенията на клиентите.
Редовната поддръжка е от съществено значение за дългосрочното му функциониране! Допитването, което извършихме сред няколко компании за създаване и поддръжка на сайтове, ни даде основанието да посочим, че средната цена за поддръжка на сайта е около 1200 лв на месец.
Ориентировъчни цени за поддръжка
Тип услуга на годишна база:
- Име на домейн: цените варират от разширението, но да вземем предвид .bg – 60 лв. / год.
- SSL сертификат: от 30 лв. / год.
- Споделен уеб хостинг: 100 лв. / год.
- Система за управление на съдържанието (CMS) – безплатно, WordPress.
- Функционалност за електронна търговия: безплатна, WooCommerce.
- Поддръжка на уебсайт: 200 – 1000 лв. месечно в зависимост от сложността на сайта – магазин, брой артикули, каталог и други функционалности.
- Разработчик (на свободна практика, агенция, шаблон) – около 1500 лв.
СЪЗДАВАНЕ НА УЕБ САЙТ СПОРЕД БРОЯ НА СТРАНИЦИ
Установихме, че броят на страниците е от решаващо значение и често се продава заедно с дизайна. Средната дължина на стандартен сайт е 10 страници.
Един уеб сайт се нуждае от съдържание, поради което повечето създатели на свободна практика и агенции за разработка изчисляват цената въз основа на броя страници. Някои фактори, като броя на продуктите и услугите, могат да повлияят на броя на страниците.
Например, онлайн магазин с широка продуктова линия вероятно ще се нуждае от повече страници, отколкото една местна пекарна. Ако инвестирате в онлайн маркетинг, вашата компания може да закупи допълнителни страници, за да поддържа маркетинг на съдържание или SEO съдържание.
Ако в момента разработвате уеб сайт или планирате да стартирате чисто нов, избраният от вас екип за разработка може да помогне на вашия бизнес при съвместното определяне на броя на необходими страници. Чрез определяне на точния брой страници, разработчиците могат да създадат интуитивно и интелигентно оформление.
ИНТЕРАКТИВЕН УЕБ САЙТ
Той предоставя на посетителите атрактивно изживяване, например с помощта на интерактивни мини-игри или увлекателни графики. Това е страхотен инструмент за привличане и задържане на вниманието на вашите посетители.
Интерактивните медии са едно от решенията за фирми, които искат да обяснят своите сложни продукти, да повишат познаваемостта на марката или да привлекат вниманието на потребителите. Работи въз основа на потребителските взаимодействия, така че предлага на посетителите завладяващо изживяване, което отговаря на техните действия и решения.
Цени за интерактивен сайт
Създаването на интерактивна медия е процес, изискващ време и ресурси – както за вашия екип, така и за агенцията за създаване. Силно препоръчително е да работите заедно, за да разработите дизайна и предназначението, да определите по какъв начин ще бъдат привлечени потребителите и как ще бъдат изпълнени поставените цели.
Установихме още, че обикновено, колкото повече разработка е необходимо за достъп , толкова по-висока ще бъде цената. Поради тази причина много предприемачи, се обръщат към по-големи компании за разработка, а не към фрийлансъри на свободна практика. Фрийлансърите често могат да таксуват фиксирана почасова такса за своите услуги и освен това ще трябва да осъществявате по-стриктен контрол спрямо фиксираната стойност за изработката.
ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ, СЪЗДАВАНЕ НА УЕБ МАГАЗИН
За фирми и компании за електронна търговия добавянето на функционалност за електронна търговия към техния сайт може да струва допълнителен разход като разбира се има и безплатни инструменти, но при тях недостатъците са, че не винаги са готови за имплементиране в зависимост от вашите виждания за преживяването на посетителите и тогава се налага да плащане допълнително за промени между 30 – 60 лв. / час за добър разработчик. Създавайки функция за електронна търговия, можете лесно и ефективно да продавате продуктите си.
Благодарение на функцията за електронна търговия клиентите могат да пазаруват и от вкъщи. Електронната търговия включва няколко задачи, като:
- Добавете система за обработка на плащания;
- Инсталиране на платежни портали;
- Тестване на пазарска количка, опции за плащане и системи за доставка;
- Стартиране на продуктови страници.
Съществуването на онлайн магазина не само позволява на клиентите да купуват вашите продукти, но също така позволява на вашия екип да обработва тези поръчки. Като бизнес за електронна търговия, ако планът ни е да създадем фирмен уеб сайт, това е безценно от гледна точка на успех.
Защо онлайн магазинът е важен?
Ако един бизнес за електронна търговия иска да постигне онлайн успех, от съществено значение е уеб магазинът да работи. Без шлюз за плащане, пазарска количка или система за доставка вашата компания няма да може да приема или обработва онлайн поръчки.
Системата за електронна търговия е просто незаменима! Като се има предвид, че това е от съществено значение от оперативна гледна точка, вашият екип трябва да включи цената на функционалността на електронната търговия в бюджета ви за уеб дизайн.
Също така е изключително важно за вашата компания да инвестира в система за уеб магазини, която предоставя най-доброто изживяване за клиентите, като по този начин ги насърчава да се върнат в бъдеще.
Какви са цените за създаване на онлайн магазин?
Проучването ни показа, че крайната фактура зависи от няколко фактора, сред които:
- размер на продуктовата линия;
- среден брой дневни, месечни и годишни поръчки;
- бизнес размер.
Една по-малка компания очевидно ще плати по-малко за функциите на електронната търговия, отколкото търговец на едро. Защо? Наистина е просто! В повечето случаи търговецът на едро предлага широка гама от продукти и обработва много повече поръчки от малък бизнес, така че изисква много ефективна и голяма система за електронна търговия.