Опитът, практиката, личните качества
И това важи за всяка професионална област и сфера. Когато говорим за предоставянето на електро услуги или ВиК такива, това важи в още по-голяма степен. На първо място, защото трудът е високо-рисков. На второ място, защото се обслужват клиенти с различен профил, темперамент и очаквания. На трето място, защото визираните услуги (или поне част от тях) са високоплатени и качеството трябва да съответства на разходите.
Смело можем да заявим, че в 151® майсторите и техниците изпълняват всички горепосочени изисквания
При набирането и подбора на нашите служители винаги търсим комплексни умения и качества, защото държим на името и репутацията си. Но същевременно с това държим и на нас като наши настоящи и бъдещи клиенти.
Някои специфики, свързани изцяло с работата на 151®
В качеството си на възложители Вие сте тези, които определят правилата. Вие изисквате своевременност, искате работата да се свърши по максимално качествен начин и във възможно най-кратки срокове. Боравенето с токове, окабеляване, спукани тръбопроводи понякога отнема време. А за да сме максимално бързи, ние трябва да разполагаме с богат арсенал от прерогативи, които да ни послужат при решаването на конкретен проблем.
Особено важен в случая е предишният опит, който сме натрупали във времето. Изпадането в множество и разнообразни случки, много от които – крайно неприятни – ни е калило и сега сме това, което сме. И което очакваме и нашите конкуренти да бъдат:
- бърза ориентация и адаптация;
- прецизност при работенето с дребни детайли и високо напрежение;
- познаване технологията и методиката на работа на оборудването и уредите, с които си служим;
- безкомпромисно прилагане на теоретичните познания на практика;
- максимално изчерпателно разяснение на прост и разбираем език на ситуацията на клиентите, които са ни повикали до адрес;
Вероятно това е „рецептата“, която сработва безотказно както при по-дребни произшествия, така и при мащабни аварии.
Да поговорим за очакванията на клиента…
Ясно е, че хора, които опират до ВиК и електро услуги, са изпаднали в трудно положение. Иначе рядко биха опрели до помощта на ел. техници или водопроводчици. Поне българинът има подобно разбиране – че ако не е прекалено късно, може да отложи още малко или да изреди списъка с приятели и познати, които има вероятност да помогнат. Едва след това, когато няма накъде повече, се решават да вдигнат телефона и наберат няколко цифри.
Това нека не звучи като укор – няма такова нещо. Но искаме да обясним защо понякога, независимо от завидните умения и качества, специалистите биват пренебрегвани или омаловажавани. Причината не се крие в техните (не)способности, а защото потребителите не са свикнали да търсят помощ „за дребни работи“. Всъщност това биха го потвърдили и психолозите – у нас да имаш свои личен психолог е равносилно на признание, че си болен. На Запад и в САЩ личният психолог реално е неизменна част от живота на обикновения човек. Същото е и с ВиК и електро услугите – ако потърсиш квалифицрано лице, това означава, че си пълен „некадърник“ и не можеш да развиеш „две гайки“.
Оставете ги да разсъждават така. Оставете ги да се борят докато останат без дъх.
Ако вярвате в качеството на предлагания на пазара на труда у нас електро- и ВиК майсторлък, оставете 151® да се пребори вместо Вас!